sunnuntai 25. marraskuuta 2012

saamattomin olo ehkä ikinä



Rupesin maanantaina miettiä, että teen viikko se ja se postaus, mut emmä voi tehä sellasta. se ois täynnä koulukuvia, treeni kuvia ja pari kuvaa viikonlopulta, jonka sekaan mahtuis vielä muutama koulukuva lisää. Vaikka siis koulujuttuja en oo tehnykkään, tai oon tehny, mut silti tajuumatta yhtäänmitään. Joo koeviikko alkaa huomenna. Näytön sain onneks hoidettuu viimeviikolla, mut arviointikeskusteluun valmistuminen täys 0 ja siihen petraamalla mä saisin kuulema K3. Pakko sanoo et elämä 16 vuotiaan tuntuu olevan kauheen vaikeeta :D ei se oo, se on vaa aina tää jakson pari vikaa viikkoo tää fiilis.
Perjantaina kauheella kiireellä kotiin, suihkuun, meikkaamaan, syömään ja suunta kohti yllätyssynttäreitä koitti! Synttärisankari yllätty täysin ja ilta oli kaikinpuolin hauska ja oli ihana nähä ihmisä pitkästä aikaan, kun tuntuu et mun päivät on ollu työt-sali-suihku-nukkuminen ja ei oo kerennyt vaan kavereita nähdä. Lauantaina heräilin ja melkeenpä heti Essi tuli hakemaan mua Tuusulaan ton pikkuneidin luokse. Siellä meni lauantai, hyvässä seurassa ja vain elämää maratonia kattomalla. Nyt tulin sit Ikean kautta kotiin ja tarkotus ois lähtee kuluttamaan viikolopun kalorit. Ja joo, mä voisin vielä illalla avaa kirjan, mut toisaalta, sielt tulee bb. Oon ollu iha innoissani tällä viikolla yhestä asiasta, vaa'an numero on tippunu ja aika isolla lukemalla nii lyhkäsessä ajassa! Kesä kunto 2020 täältä mä vielä tuun :)!!
Tässä loppuun viel pari kuvaa mitä oon puhelimella tilanteessa jos toisessa nappassu.


Photobucket


Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti