sunnuntai 2. joulukuuta 2012

iphone kollaasi..taas


Photobucket
Photobucket
Ihanaa huomenna on maanantai ja matikan koe, ja sen jälkeen tippuu niin iso kivi sydämmelt! Kuus viikkoa päiväkodissa,ja numeroks tuli sitten toi K3! Niin iso helpotus et ite onnistu, torstaina oli kauheen haikeet fiilikset lähtee sieltä. Ne lapset oli ihan uskomattoman ihania ja työntekijät otti hyvin vastaan, ja mun kuusviikkoo oli yhtä kokemusta! toisaalta, on ihan kiva mennä takas kouluunki. Näin Elnaa perjantaina ja eilen sit pipsaa, oli ihana vaa jutella ja nauraa! Vaik nään mun kavereit harvemmin ku ennen, ni niiden merkitys ei oo muuttunu mikskään, päinvastoin aina kun nähdään, tajuu miten ihania ihmisä mul on ympärillä <3 
Ensimmäinen joulukuuta, tänään on jo toinen. Miten mulla ei oo sellasta fiilistä? Tuntuu et vasta oli kesä.. Aika menee ihan kauheen nopeesti, ihanku tää vuos 2012 ois menny nopeiten kun mikään muu vuosi! Olo on sen mukanen et en oo saanu mitään aikaseks tänä vuonna, mutta ku kuvia kattoo ni kyl mä oon :-) pitäs vaa ne kuvat saada siirettyy tälle koneelle.. 
Tulevaks viikoks oonki melkeen kokonaan Iisalmessa, pitäs vähän alkaa pakkaileen ja peseen vaatteita, ehkä huomenna tai ehkä vasta tiistaina.. Anyway, ihana mennä sinnekkin, näkee sukulaisia ja viettä ihanan kummitytön 1 v synttäreitä! Nyt jatkan matikan laskemista! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti