maanantai 24. joulukuuta 2012

24


Photobucket
Photobucket
Photobucket
vikoi viikkoi vuotta 2012 ollaa edetty eteepäi ja pakko sanoa et tää vuos on menny ihan kauheen nopeesti. Kuitenkin mun viimevikkoon! Koulussa oli tosi rentoo yks koe, mihin olisin todellaki voinu panostaa enemmä. Tulihan se eka 0 koekki vedettyy tänä vuonna, mut ehkä senki voi ottaa positiivisesti, et vaan yks koe. 1. oon tänä vuon tykänny noist ikean tuoksu kynttilöist ihan älyttömästi! noit on ihana poltella iltasin:) 2. mä näin kristaa pitkästä aikaa lauantaina <3 oli ihana jutella ja koristella pipareit hänen kans ku ollaan nähty viimeks syksyllä!! 3. Rinnekausi avattu! perjantaina sukset jalkaa ja menoks, rakastan tota fiilist mikä tulee rinteessä!4. Tiistaina käytiin kans kattomassa BLUES-JYP matsi baronal. Joukossa oli mukana kaks hifkin kannattajaa kaks bluesin ja yks jypin, pelin päättyneenä 1-0 oli hyvä fiilis lähtee kotiin. oli ihana nähä tyttöjä ja tehä jotai vähä erikoisempaa <3 5. Perjantaina näytin tältä :D menin oikeesti kouluun kattomaan leffa n jonka olin nähny valehtelematta 10 kertaa, sieltä suuntasin sitten kaverille. 6. my first christmas present<3 Kurkkasin sisällekki ja paketin hieno ulkonäkö oli yhtä hieno sisältä, tänks rakaspipsa <3 78910. Joulufiilistelyä! ihanaa ku on lunta jouluna! Ja tänään sai avata ton vikan luukun numero 24!  Kuusi koristeltiin eilen ja oon vaan ollu kotona porukoiden kanssa, ihana vaan olla! Vaikka mun lomalla joudun käyttää _oikeesti_ aikaa koulujuttuihin, mut nää ekat päivät aattelin unohtaa ne hetkeks kokonaan. Mulla on hyvä fiilis ja ensviikostakin näyttäs olla tulossa hyvä! Mä lähen leipoo pipareita siskon kanssa, ihanaa joulua kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti